Tämä onkin viimeinen sivu omaan pöytäkalenteriini. Väritin Lucyn Promarkereilla ja leikkasin ääriviivoja myöten. Kuviopaperit ovat My Mind's Eyen Paris & Co. -lehtiöstä ja nauha taitaa olla aikoinaan Tiimarista ostettu. Osallistun sivullani
All That Scraps Weekly Wednesday -haasteeseen, jossa on avoin teema, sekä
I ♥ ProMarkers -haasteeseen, jossa on teemana jotain tytölle.
Tosi suloinen, upeat värit!
VastaaPoistaHieno sivu ja ihanan tyttömäinen :)
VastaaPoistawhat a cute notepad...love the image and colours you have chosen
VastaaPoistaThanks for joining us at the I ♥ ProMarkers challenge. and good luck
Tracey x
Gorgeous project. The image is so sweet and I love the design.
VastaaPoistaThanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers.
Lorraine x
How lovely, Mari! Love how you did the banner and the ribbon really makes it pop!
VastaaPoistaSo adorable, the banner is fabulous, love the great design you used with this cute image. Thanks for playing with us over at ATS!!!
VastaaPoista