lauantai 15. elokuuta 2009

I ♥ ProMarkers Challenge #2 & Dutch Dare Card Challenge #58 & ABC Challenge: A

Korttini luonnos noudattaa I ♥ ProMarkers -haastetta, Dutch Dare -haasteeseen piti tehdä joulukortti ja ABC-haasteen kortissa käyttää eläintä. Tilasin eilen ihania jouluisia nauhoja, mutta ne eivät tietenkään ehtineet tähän korttiin. Käyttämäni nauha on jotenkin onnettoman kapea ja valkoinen tervehdysteksti tuskin erottuu vaaleasta pohjasta, mutta eiköhän tämäkin päädy jouluksi uuteen kotiin.

Leimakuva: Hero Arts
Väritys: Promarker
Paperit: ScrapbookScrapbook
Koristeet: Tiimari, Sinelli, Clas Ohlsson, Taitopuoti Paperinauha

7 kommenttia:

  1. A fab card with such a cute image. Thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    Julie x

    VastaaPoista
  2. Wonderul card! Thanks for joining in the I love Promarkers Challenge.
    Hugs Lynsey:)

    VastaaPoista
  3. Thank you for joining the second challenge, I love your choice of papers and image
    Ruth

    VastaaPoista
  4. A beautiful card.

    Thank you for joining us on ABC this week, good luck with the prize and we look forward to you joining us for the letter B next week.

    hugs Vicky x

    VastaaPoista
  5. Cute card - love the image!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    VastaaPoista
  6. Lovely Card, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    VastaaPoista
  7. Gorgeous card. Thanks for joining the DDCC.

    xoxo karin

    VastaaPoista